Slajdowisko: Wśród wulkanów: Lanzarote, Bali i Islandia

Written by Gosia.

Serdecznie zapraszamy na slajdowisko naszych klubowiczów, czyli Natalii i Piotrka, którzy w minionym roku odwiedzili między innymi Bali, Lanzarote i po raz kolejny Islandię.

Kilka słów od nich:

Lanzarote. Jedna z Wysp Kanaryjskich, zwana również "wyspą wulkanów". Wakacje all inclusive, drinki z palemką na plaży... no cóż, nie tym razem. Z plecakiem i namiotem na plecach, korzystając m.in. z autostopu, przemierzyliśmy wyspę wzdłuż i wszerz - zajrzeliśmy do wnętrza wulkanu, spędziliśmy noc w kraterze, a krajobraz w dużej części bardziej przypomina księżyc.

Następną część naszego urlopu postanowiliśmy spędzić na Bali. Był czas na lenistwo jak i na ekstremalne doznania, czyli jazda skuterem po balijskich drogach. Nurkowaliśmy z diabłami morskimi i żółwiami, podziwialiśmy, hehe, wschód słońca ze szczytu wulkanu, spacerowaliśmy po polach ryżowych, dokarmialiśmy małpy i zwiedzaliśmy świątynie... dużo świątyń.

Z kolei na Islandii znaleźliśmy się drugi raz. Podobnie jak poprzednio, autostopem i z namiotem, lecz tym razem zapuściliśmy się na północ wyspy. Matka natura nas nie zawiodła i mieliśmy okazję podziwiać potężne wodospady, wulkaniczny krajobraz, zorzę... ale o samej Islandii raczej będzie dość krótko.

~Natalia i Piotrek

AKT Watra to: wspinaczka skałkowa
AKT Watra to: dni pełne muzyki
AKT Watra to: spływy kajakowe i chwila relaksu
AKT Watra to: eksploracja jaskiń
AKT Watra to: wyjazdy rowerowe w najodleglejsze zakątki świata
AKT Watra to: Karpaty i bacowania
AKT Watra to: raftingi i zastrzyk adrenaliny
AKT Watra to: góry wysokie i ekstremalne przygody